{GOOGLENEWHOR}


Страници: [1] 2   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Некоректен - от klecho  (Прочетена 2758 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
klecho
new user
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 119


Поканени потребители: 0

Профил
« -: Ноември 07, 2010, 19:01:44 »
Раздели ТемаНагоре

Здравейте!
Ето и поредната не коректна постъпка с която се сбъсках
Продавам чисто нови дънки с етикет с описани точни р-ри в обявата
Въпросната дами ги копува и толкоз нито ред повече освен,че ми е пуснала запис
Получавам въпросния запис,но без пощенските разходи ,като пуснах съощение колко са те.Това беше и цялата ни комуникация
И какво се получава днес влизам в сайта и гледам отрицателна оценка която гласи следното;
дънките имат дефект, който не беше отбелязан- едното копче се разминава значително с илика и не може да се закопчее.Сега, освен че са ми малки, не мога и да ги продам , заради този ЗНАЧИТЕЛЕН ефект.
Това го получавам след две ,а можеби и три седмици без съобщение на ЛС БЕЗ НИЩО
Е как да реагирам на подобно нещо
Дънките съм на сто процента обедена без дефект защото ги закопчах преди да ги измеря да пусна р-ри в обявата
Активен

Ето линк с оценките ми от Продавалника
http://www.detski-filmi.eu/ppc/member.php?uid=39673
Админ
Администратор
Администратор
power user
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 3686


Поканени потребители: 4

Профил
« Отговор #1 -: Ноември 07, 2010, 19:33:06 »
Раздели ТемаНагоре

Съжелявам, че не пиша по темата, но klecho не видя ли, че пише:
"ЗА ВСЕКИ КОНКРЕТЕН СЛУЧАЙ - НОВА ТЕМА"
Защо правите така. Много се ядосвам. Искате да се спазват правилата, а ти самата не ги спазваш. Ех ама...
Активен

doublemama
new user
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 238


Поканени потребители: 0

Профил WWW
« Отговор #2 -: Ноември 07, 2010, 19:34:54 »
Раздели ТемаНагоре

Копирам това,което написах по-рано..
Здравейте!
Ето и поредната не коректна постъпка с която се сбъсках
Продавам чисто нови дънки с етикет с описани точни р-ри в обявата
Въпросната дами ги копува и толкоз нито ред повече освен,че ми е пуснала запис
Получавам въпросния запис,но без пощенските разходи ,като пуснах съощение колко са те.Това беше и цялата ни комуникация
И какво се получава днес влизам в сайта и гледам отрицателна оценка която гласи следното;
дънките имат дефект, който не беше отбелязан- едното копче се разминава значително с илика и не може да се закопчее.Сега, освен че са ми малки, не мога и да ги продам , заради този ЗНАЧИТЕЛЕН ефект.
Това го получавам след две ,а можеби и три седмици без съобщение на ЛС БЕЗ НИЩО
Е как да реагирам на подобно нещо
Дънките съм на сто процента обедена без дефект защото ги закопчах преди да ги измеря да пусна р-ри в обявата
Мила,отвори нова тема конкретно за твоя проблем.Според мен не е било редно да получиш отрицателна оценка без въобще да сте комуникирали след продажбата.На лс можеше проблема да бъде решен.Но наистина не е коректно да ти се напише отрицателна оценка без каквато и да е комуникация...
Активен


klecho
new user
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 119


Поканени потребители: 0

Профил
« Отговор #3 -: Ноември 07, 2010, 20:06:24 »
Раздели ТемаНагоре

Съжелявам, че не пиша по темата, но klecho не видя ли, че пише:
"ЗА ВСЕКИ КОНКРЕТЕН СЛУЧАЙ - НОВА ТЕМА"
Защо правите така. Много се ядосвам. Искате да се спазват правилата, а ти самата не ги спазваш. Ех ама...
Извинявам се
Опитах се да го оправя
Активен

Ето линк с оценките ми от Продавалника
http://www.detski-filmi.eu/ppc/member.php?uid=39673
klecho
new user
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 119


Поканени потребители: 0

Профил
« Отговор #4 -: Ноември 07, 2010, 20:11:59 »
Раздели ТемаНагоре

Да и аз така писах,че това трябва да го обсъдим на ЛС ,а не така без каквато и да било комуникация
До сега винаги сме общували с всички с който сме имали допирни точки и винаги съм отбелязвала ако имате въпроси да се пита без притеснение обаче ето сега какво става като на някой не му се пише
Активен

Ето линк с оценките ми от Продавалника
http://www.detski-filmi.eu/ppc/member.php?uid=39673
dacetoooooooo
Глобален Модератор
power user
**
Неактивен Неактивен

Публикации: 6310


Поканени потребители: 0

Профил
« Отговор #5 -: Ноември 07, 2010, 20:13:12 »
Раздели ТемаНагоре

И според мен не е редно без комуникация да ти пише отрицателна :SmileyПоискай съдействие от  модераторите,те ще помогнат !
Активен

viv_f
power user
**
Неактивен Неактивен

Публикации: 630


Коректна съм,давам точни описания.Очаквам същото!

Поканени потребители: 0

Профил
« Отговор #6 -: Ноември 07, 2010, 20:17:01 »
Раздели ТемаНагоре

и аз така мисля,че няма каа да пише оценка,особено след толкова време..
Активен

Коректна съм,давам точни описания.Очаквам същото!Ходя само веднъж седмично до пощата,с изключения ако съм свободна!
dacetoooooooo
Глобален Модератор
power user
**
Неактивен Неактивен

Публикации: 6310


Поканени потребители: 0

Профил
« Отговор #7 -: Ноември 07, 2010, 21:22:25 »
Раздели ТемаНагоре

За мен по скоро поставянето на тази оценка ,след толкова време е за да не я притесняваш за пощенските.Иначе всеки нормален човек веднага ще пише на отсрещната страна ,че има проблем :Smiley
Активен

The_Black_Angel
Правещ много правописни грешки Модератор
power user
**
Неактивен Неактивен

Публикации: 1411


Поканени потребители: 0

Профил WWW
« Отговор #8 -: Ноември 07, 2010, 23:17:33 »
Раздели ТемаНагоре

Преди да се предприемат каквито и да бело мерки от наша страна , предложите ли на дамата да си приберете дънките след като тя не може да ги носи , след като са и малки би следвало че продължават да са неносени , пишете и разберете се , или поне опитайте , много избързвате с писането на теми , или поне аз оставам с такова впечатление
П.С. Не визирам само вас конкретно , а като цяло раздела Некоректни
Активен

bebcheto87
new user
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 133

Поканени потребители: 0

Профил
« Отговор #9 -: Ноември 08, 2010, 09:16:45 »
Раздели ТемаНагоре

Вече са минали 2-3 седмици откакто дънките са изпратени аз не бих ги приела не се знае в какво състояние ще бъдат върнати.Ако наистина и бяха малки би следвало след като ги получи веднага да пише за да се разберат.
Активен

1.Коректна съм очаквам същото.
2.На нови потребители и такива с отрицателни оценки изпращам след предварително плащане.
3.Разменям определени обяви
4.Не плащам стоки пратени ми с наложен платеж без изрична оговорка
5.За повече от 1 обява предимство
klecho
new user
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 119


Поканени потребители: 0

Профил
« Отговор #10 -: Ноември 08, 2010, 12:42:43 »
Раздели ТемаНагоре

Момичета вижте отговора който ми даде
В обявите ми все още стоят дънките и снимка облечени и закопчани


първо, нямаше как да видя този дефект с копчето, понеже не ми станаха и не съм се опитвала да ги закопчея, за да го видя.Второ, не можах и да ги продам, защото когато жената се опита да ги обуе, тогава ми го показа този дефект- не можа изобщо да ги закопчее, понеже второто копче се разминава с илика- илика е на 1см по-нагоре, а не срещу копчето.


Определено не бих ги приела вече
Още повече тя явно не е успяла да ги продаде и затова ми пише ,но за разходите от пощата нищо не се споменава
Получавала съм дрешки ,който не са ми станали,но никога не съм се занимавала да ги връщам и да занимавам с това ответната страна просто пускам нова обява и толкова
Но както и да е хора всякакви.Това е въпросния потребител fashion-station  имайте едно на ум преди да и изпратите нещо или да купите.Аз изпратих нови дънки с етикета на тях и изведнъж се оказаха дефектни какво устава ако беше не нова дреха
« Последна редакция: Ноември 08, 2010, 12:59:28 от klecho » Активен

Ето линк с оценките ми от Продавалника
http://www.detski-filmi.eu/ppc/member.php?uid=39673
Barbarona
Criminal mind....
power user
**
Неактивен Неактивен

Публикации: 500


Criminal mind...

Поканени потребители: 0

Профил
« Отговор #11 -: Ноември 08, 2010, 14:02:15 »
Раздели ТемаНагоре

Напълно съм съгласна с твоето мнение и вярвам, че отрицателната оценка трябва да бъде изтрита.

Не считам за правилно да се прокарва "политика на връщане на стоки" и да се насърчават купувачите да връщат нещата, които са закупили, освен ако няма несъответствие с обявата.

Amber го беше написала много точно в съседната тема, ще си позволя (без нейно разрешение) да го цитирам:
"всяка една обява и покупко-продажба е свързана с много труд и отговорности.Снимки, размери, писане, УГОВОРКИ, пакетиране, пощи, записи ...
.... проба и връщане трябва да стават само след предварителна уговорка. Не може да ангажираш някой с всичко това, да си поръчваш, да си мериш и преценяваш и накрая да ... върнеш.
"

Моля ви, нека бъдем отговорни и разумни и не злоупотребяваме с отсрещната страна!!!!! Забравете лозунга "Клиентът(купувачът) винаги е прав". Тук сме, за да си бъдем взаимно полезни и следва и двете страни (продавач и купувач) да сме равнопоставени!
Активен

Нови потребители задължително предварително заплащане. В обявите ми има и артикули на снаха ми, които НЕ СЕ разменят. Затова възможно е към настоящия момент някой обяви да не са вече актуални, питайте и ще проверя. Поздрави
doublemama
new user
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 238


Поканени потребители: 0

Профил WWW
« Отговор #12 -: Ноември 08, 2010, 14:33:40 »
Раздели ТемаНагоре

Напълно съм съгласна с твоето мнение и вярвам, че отрицателната оценка трябва да бъде изтрита.

Не считам за правилно да се прокарва "политика на връщане на стоки" и да се насърчават купувачите да връщат нещата, които са закупили, освен ако няма несъответствие с обявата.

Amber го беше написала много точно в съседната тема, ще си позволя (без нейно разрешение) да го цитирам:
"всяка една обява и покупко-продажба е свързана с много труд и отговорности.Снимки, размери, писане, УГОВОРКИ, пакетиране, пощи, записи ...
.... проба и връщане трябва да стават само след предварителна уговорка. Не може да ангажираш някой с всичко това, да си поръчваш, да си мериш и преценяваш и накрая да ... върнеш.
"

Моля ви, нека бъдем отговорни и разумни и не злоупотребяваме с отсрещната страна!!!!! Забравете лозунга "Клиентът(купувачът) винаги е прав". Тук сме, за да си бъдем взаимно полезни и следва и двете страни (продавач и купувач) да сме равнопоставени!
(gesture7)
Активен


margafraca
Некоректно отношение!
power user
**
Неактивен Неактивен

Публикации: 619


Мъжка майка, много страстна и опасна...

Поканени потребители: 0

Профил
« Отговор #13 -: Ноември 08, 2010, 14:38:18 »
Раздели ТемаНагоре

Напълно съм съгласна с твоето мнение и вярвам, че отрицателната оценка трябва да бъде изтрита.

Не считам за правилно да се прокарва "политика на връщане на стоки" и да се насърчават купувачите да връщат нещата, които са закупили, освен ако няма несъответствие с обявата.

Amber го беше написала много точно в съседната тема, ще си позволя (без нейно разрешение) да го цитирам:
"всяка една обява и покупко-продажба е свързана с много труд и отговорности.Снимки, размери, писане, УГОВОРКИ, пакетиране, пощи, записи ...
.... проба и връщане трябва да стават само след предварителна уговорка. Не може да ангажираш някой с всичко това, да си поръчваш, да си мериш и преценяваш и накрая да ... върнеш.
"

Моля ви, нека бъдем отговорни и разумни и не злоупотребяваме с отсрещната страна!!!!! Забравете лозунга "Клиентът(купувачът) винаги е прав". Тук сме, за да си бъдем взаимно полезни и следва и двете страни (продавач и купувач) да сме равнопоставени!
Страшно точно казано!
Активен

Призовавам за коректност!Не плащам и не пращам предварително!Продавам предимно нови дрехи-дамски!Не разменям-не ме канете за тази дейност-ако харесам нещо си го купувам!Ако решите пишете на лични-изпращам снимки и описания на мейла ви!!Рейтингът ми може да видите и тук и в съседите-потрбителското име ми е едно и също-коректна съм!

borisova
new user
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 184


Поканени потребители: 0

Профил
« Отговор #14 -: Ноември 08, 2010, 15:42:37 »
Раздели ТемаНагоре

Напълно съм съгласна с твоето мнение и вярвам, че отрицателната оценка трябва да бъде изтрита.

Не считам за правилно да се прокарва "политика на връщане на стоки" и да се насърчават купувачите да връщат нещата, които са закупили, освен ако няма несъответствие с обявата.

Amber го беше написала много точно в съседната тема, ще си позволя (без нейно разрешение) да го цитирам:
"всяка една обява и покупко-продажба е свързана с много труд и отговорности.Снимки, размери, писане, УГОВОРКИ, пакетиране, пощи, записи ...
.... проба и връщане трябва да стават само след предварителна уговорка. Не може да ангажираш някой с всичко това, да си поръчваш, да си мериш и преценяваш и накрая да ... върнеш.
"

Моля ви, нека бъдем отговорни и разумни и не злоупотребяваме с отсрещната страна!!!!! Забравете лозунга "Клиентът(купувачът) винаги е прав". Тук сме, за да си бъдем взаимно полезни и следва и двете страни (продавач и купувач) да сме равнопоставени!
И аз съм на това мнение и го подкрепям изцяло
Активен

Пощенските разходи са за сметка на купувача освен ако изрично не съм опоменала в обявата.
За проба НЕ ПРАЩАМ освен ако нямаме предварителна уговорка.
Пазя ред 12 часа.
Не пращам пари предварително.
Коректна съм и очаквам същото.
СТОКА КОЯТО НЕ ОТГОВАРЯ НА ОПИСАНИЕТО ВРЪЩАМ ПО ЕКОНТ ЗА СМЕТКА НА ПРОДАВАЧА


Страници: [1] 2   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на: